Маркетинг у соціальних мережах SMM – надає компаніям спосіб зв’язуватися з наявними клієнтами та охоплювати нових клієнтів. Маркетинг у соціальних мережах має інструменти моніторингу, які дозволяють рекламодавцям відстежувати свої зусилля. Детальніше ви можете дізнатися про маркетинг про SMM-маркетинг на курси смм онлайн, це гарантія вашої успішної роботи у соціальних мережах.
5 основних стовпів маркетингу в соціальних мережах SMM
1. Стратегія
Перш ніж ми публікуємо щось у соціальних мережах, давайте повернемося назад і подивимося ширше. Перший крок — подумати про те, як ви ставитеся до людей.
2. Планування та видавництво
Маркетинг у соціальних мережах для малого бізнесу часто починається з постійної присутності в соціальних мережах. Близько трьох мільярдів людей користуються соціальними мережами. Ви дозволяєте своєму бренду знаходити своїх майбутніх клієнтів, залишаючись у соціальних мережах. Опублікувати публікації в соціальних мережах так само просто, як поділитися публікацією в блозі, фотографією або відео в соціальних мережах. Це як поділитися своїми
Профіль у Facebook . Але ви повинні підготувати те, що у вас є, перш ніж створювати та надсилати контент. Крім того, щоб розширити доступ до медіа, вам потрібно надати хороший контент, який охоплюватиме вашу аудиторію вчасно та послідовно.
3. Слухання та залучення
Оскільки ваш бізнес і соціальна мережа продовжують рости, росте і ваш бренд. Люди коментуватимуть ваші публікації в соціальних мережах, публікують вас у своїх публікаціях у соціальних мережах або писатимуть вам безпосередньо. Люди можуть говорити про вашу расу в соціальних мережах, не повідомляючи вам. Ось чому вам потрібно стежити за своїми розмовами в соціальних мережах. Якщо це позитивні коментарі, у вас буде можливість їх здивувати та розважити. Якщо ні, ви можете отримати допомогу та виправити це, перш ніж ситуація погіршиться.
4. Аналітика
Крім того, незалежно від того, публікуєте ви з ними повідомлення або спілкуватись у чаті по телевізору, вони хочуть знати, як ви просуваєте свою рекламу. Чи стали ви ближче до людей у соціальних мережах, ніж минулого місяця? Як добре ви замовляєте кожен місяць? Скільки людей використовують ваш хештег у своїх соціальних мережах? Лише сайти соціальних мереж надають таку важливу інформацію. Щоб легко отримати поглиблену інформацію про моніторинг або порівняння між медіа-платформами, ви можете використовувати різні інструменти моніторингу медіа, такі як аналіз буфера.
5. Реклама
Якщо у вас є багато грошей для розвитку свого бізнесу в соціальних мережах, ви можете розглянути можливість реклами в медіа. Реклама в соціальних мережах дає вам більше можливостей охопити більше людей, ніж ваших підписників. Телевізійні рекламні платформи сьогодні настільки потужні, що ви можете знати, хто дивиться вашу рекламу. Ви можете створити бажану аудиторію на основі населення, уподобань, тенденцій тощо. Оскільки ви одночасно ведете кілька рекламних кампаній на ТБ, ви можете розглянути можливість використання інструментів маркетингу в соціальних мережах, щоб змінити вміст, повністю змінити процес і спрямовувати свою рекламу.
Джерело: https://onpage.school
Корисні матеріали:
Как создать эффективную стратегию контент-маркетинга
Руководство маркетолога по интеграции веб-сайтов